Public Relations, avagy 1 millió darabos puzzle címmel szervez kétnapos konferenciát Szekszárdon a Pécsi Tudományegyetem Kultúratudományi, Pedagógusképző és Vidékfejlesztési Kara és a Ferling PR a Magyar Public Relations Szövetség és a Magyar Tudományos Akadémia Kommunikáció- és Médiatudományi Osztályközi Állandó Bizottsága szakmai támogatásával.
A nagyszabású rendezvénynek a PTE KPVK szekszárdi campusa ad otthont október 17-18-án. Az erről tartott sajtótájékoztatón prof. dr. Szécsi Gábor dékán, valamint Fábián Dóra, a Ferling PR értékesítési vezetője mutatta be a hazai és külföldi kommunikációs szakemberek számára meghirdetett tanácskozás célkitűzéseit és programját.
A tájékoztatón elhangzott: az esemény célja, hogy oktatók, egyetemi hallgatók, valamint vállalati és ügynökségi szakemberek, vezetők együtt vitassák meg a szakma aktuális kihívásait és jövőbeli kilátásait. A konferencia kiemelt témái közé tartozik a hatékony PR-munka kompetenciáinak fejlesztése, az oktatás szerepe a gyakorlati felkészítésben, valamint a PR-pálya vonzereje 2024-ben.
Programjai között szakmai diskurzusok, előadások, networking játékok, borospince-látogatás és borkóstoló is szerepelnek, amelyek hozzájárulnak a kötetlen beszélgetésekhez és inspiráló keretet kínálnak a szakmai kapcsolatok építéséhez. Külön figyelmet kap az oktatás és az utánpótlás, hallgatói prezentációs verseny keretén belül döntős PR és kommunikáció szakos egyetemisták mutatják be innovatív megoldásaikat a szakmai zsűri és a közönség előtt.
„Fontos, hogy a digitális kultúrában minél több tehetséges fiatal szakember ismerkedjen meg azokkal a stratégiai kommunikációs eszközökkel, módszerekkel, amelyek révén gyorsan és hatékonyan képesek megszólítani a kiválasztott célcsoportokat”, hangsúlyozta prof. dr. Szécsi Gábor dékán.
PTE KPVK