A szekszárdi közgyűlés még előző év novemberében hozott több olyan döntést, amelyek az energiaköltségek csökkentését célozták.
Szekszárd város honlapján tették közzé az elmúlt napokban Ács Rezső polgármester közleményét, mely szerint április 17-étől visszaáll a Polgármesteri Hivatal ügyfélfogadási rendje.
Emlékeztetnek, hogy a szekszárdi közgyűlés még előző év novemberében hozott több olyan döntést, amelyek az energiaköltségek csökkentését célozták. A közgyűlési döntések egyike volt, hogy a fűtési időszakban (2022. december 1-től 2023. április 15-ig) megváltozott munkarend szerint működjön a hivatal, így az ügyfélfogadás rend is változott.
Ennek megfelelően április 17-étől visszaáll a korábban megszokott működés, így az ügyfélfogadás is az alábbiak szerint alakul hétfőtől:
- a Polgármesteri Hivatal igazgatóságain hétfőn és szerdán 8 óra és 16 óra 30 perc között (a Zöldfelület-karbantartási és Köztisztasági Igazgatóság a Szekszárd, Páskum utca 5. szám alatt fogadja az ügyfeleket)
- az Anyakönyvi Osztályon az ügyfélfogadás hétfőn és szerdán 8 órától 16 óra 30 percig, a haláleset bejelentésének fogadása minden nap 8 óra és 10 óra között történik
- az Adóosztályon hétfőn és szerdán 8 órától 16 óra 30 percig, pénteken 8 órától 12 óráig
- az Igazgatási Osztályon hétfőn és szerdán 8 órától 16 óra 30 percig, pénteken 8 órától 12 óráig
- a Szociális Osztályon hétfőn és szerdán 8-16 óra között (a Szociális Osztály továbbra is a Bezerédj utca 2. szám alatt működik)